Ekonomi

Zorlu Enerji, çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçirdi

Zorlu Enerji, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını güvenliğini sağlamak amacıyla davetiye merkezi üzerinden randevu sistemini döneme aldı.

Abone Ol  
 
58 / 100

Zorlu Enerji, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde çalışanlarının ve müşterilerinin sağlığını güvenliğini sağlamak amacıyla davetiye merkezi üzerinden randevu sistemini döneme aldı.

Şirketten oluşturulan bildirime göre, Zorlu Enerji, elektrik perakende satış hareketlerini üstlendiği Eskişehir, Kütahya, Afyon, Uşak ve Bilecik illerindeki çalışanlarının ve müşterilerinin Kovid-19 salgını döneminde sağlığını koruyabilmek hedefiyle aldığı önlemleri artırmaya devam ediyor.

Bu kapsamda, şirket, müşteri hizmet merkezlerine gidecek abonelerin bekleme sürelerini azaltmak hedefiyle davetiye merkezi üzerinden randevu sistemini yaşama geçirdi.

Özellikle ihtiyar ve süreğen rahatsızlığı tespit edilen müşterilerini çevrimiçi kanallara yönlendiren Zorlu Enerji’nin internet sitesi üzerinden, abonelik başvurusu, abonelik fesih başvurusu, yanlış fatura itirazı ve müşteri bilgi güncelleme işlemleri gerçekleştirilebiliyor.

 

 

 

 

 

Etiketler

Admin

Ajans Haberlerini Naklen Sizlere Aktarıyorum.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri