EkonomiGenel

Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi yaz sezonu tamamlandı

Vodafone'un, gençlik markası Vodafone FreeZone ile destek verilen Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi'nde 2020 League of Legends Türkiye Büyük Finali, dijital olarak geliştirilen Demacia Arena'da oynandı.

Abone Ol  
 

Vodafone’un, gençlik markası Vodafone FreeZone ile destek verilen Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’nde 2020 League of Legends Türkiye Büyük Finali, dijital olarak geliştirilen Demacia Arena’da oynandı.

Vodafone’dan oluşturulan bildirime göre, bu yıl 8’incisi oluşturulan ve Türkiye’nin en büyük espor faaliyeti olarak tanınan Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi Türkiye Büyük Finali’ni 5 Ronin’i 3-2’lik skorla yenik eden Papara SuperMassive kazandı. Finalde “En Değerli Oyuncu” ödülünü ise sergilediği performansla göz dolduran kaKAO aldı.

Vodafone FreeZone’un esporseverlere değişik tecrübe ve sürprizler sunmuş olduğu büyük final, Vodafone TV’den de canlı yayınlandı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen, Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Uğur Sennaroğlu, Vodafone FreeZone olarak, esporun en büyük destekçilerinden biri olmayı sürdürdüklerini aktararak, şunları kaydetti:

“Espor pazarına 3 senede aşağı yukarı 13 milyon TL’lik yatırım yaptık. 2018 yılından beri isim sponsorluğunu üstlendiğimiz Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi’nde bir senesi daha geride bırakmanın sevincini yaşıyoruz. Her vakitte gibi birbirinden güzel mücadelelere şahit olduk. Bu yıl pandemi nedeniyle Türkiye Büyük Finali ilk kez tamamı ile dijital ortamda gerçekleşti. Bütün espor tutkunları için değişik bir tecrübe oldu. Ekranları başındaki milyonlarca gencimizin katılımı ile bir kez daha büyük bir heyecan ve coşku yaşadık. Bu coşkuya biz de sürpriz armağanlarımızla katkıda bulunduk. Birinciliği kazanan Papara SuperMassive takımını ve ‘En Değerli Oyuncu’ ödülünü alan kaKAO’yu kutluyor; başarılarının devamını diliyoruz.”

– 1 günde 4 bini aşkın ziyaretçi

Pandemi önlemleri kapsamında tamamiyle dijital ortamda gerçekleşen Türkiye Büyük Finali için bizolankazansin.com adlı özel bir internet sitesi hazırlandı. 37 bin bireyin ziyaret ettiği sitede katılımcılar, isimlerine özel dijital final biletlerini aldı; anı duvarı, finalist takımlarla fotoğraf çektirme faaliyeti ve ödüllü sponsor oyunları gibi alanlarda eğlenip Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi heyecanını yaşadı.

Vodafone FreeZone da iki ayrı stantta davetlilere eğlenme ve detaylı yarışmalara katılıp sürpriz armağanlar kazanma fırsatı sundu. Vodafone FreeZone ayrıca, dijital bir mağaza kurarak hem FreeZone Gaming ürünlerini sundu hem de davetlilere kısa bir test yaptırarak armağan kazanma talihi sağladı. Vodafone FreeZone’un dijital stantlarını 4 binden çok şahıs ziyaret ederken, 59 espor takipçisine de sosyal medyadan sürpriz armağanlar dağıtıldı.

Vodafone FreeZone, yaz sezonu süresince yaptığı iletişimlerle 10 milyon erişime ulaştı.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri