Ekonomi

Türk Telekom’dan sosyal medya’da gündeme gelen iddialara dair açıklama:

Türk Telekom, 22 Ağustos 2020 Cumartesi gecesi sosyal medya platformunda bir kullanıcının şikâyeti üstüne gündeme getirilen iddialara dair açıklama yayınladı.

Abone Ol  
 

Türk Telekom, 22 Ağustos 2020 Cumartesi gecesi sosyal medya platformunda bir kullanıcının şikâyeti üstüne gündeme getirilen iddialara dair açıklama yayınladı.

Türk Telekom’dan oluşturulan açıklamada, yaşanan olayda kullanıcının saat 22.11’de sosyal medyada paylaştığı şikâyetine sosyal medya müşteri destek ekiplerinin 22.52’de cevap verdiği, kendisinden etkileşim verilerinin istendiği ve bulguların gece saatlerinde ulaşması nedeniyle kullanıcı ile 23 Ağustos Piyasa sabahında kendisiyle irtibat kurulduğu kaydedildi. Açıklamada, şu bulgular aktarıldı:

“Bahse husus şikâyetle alakalı ivedilikle oluşturulan araştırmalarla, gündeme taşınan iddiaların gerçek dışı bulunduğu ve hiçbir vatandaşımızı rencide edecek bir yaklaşımın yaşanmadığı belirleme edilmiştir.

Yapılan incelemede, annesi adına prosedür gerçekleştirmek isteyen müşterimize, meşru düzenlemeler nedeniyle hat açma ve kapama prosedürlerinin, başka telekomünikasyon operatörlerinde bulunduğu gibi, ıslak imza ile bayiden ve hat sahibi doğrulusunda yapılması zorunluluğunun ifade edildiği görülmüştür. Bu yönlendirmenin yapılmasına karşın müşterimiz sürecin telefonda çözümlenmesini talep etmiştir. Kişisel verilerin güvenliği gereğince, müşterimize, annesine ait hatla alakalı talepte bulunmasının da gene meşru prosedürün dışında bulunduğu aktarılmış, müşterimizin annesi ile beraber en yakın bayiye gitmesi husussu ile alakalı da yardımcı yönlendirme yapılmıştır.
Ayrıca ekiplerimiz, temel müşterimiz olan şikâyet sahibinin annesi ile hat kapatma prosedürlerini başlatmak üzere ilişkiye geçmişlerdir.”

34 bin kişilik personeli olan Türk Telekom’un, müşteri şikâyeti operasyonlarını 10 bine yakın çalışanı ile sürdürmekte bulunduğu vurgulanan açıklamada, “Türkiye’nin 26 ilinde 38 lokasyonda davetiye merkezlerinde her dil, din ve ırktan çok dilli çalışanı ile bu süreçleri hiçbir ayrımcılığa yer vermeden, yasa yapıcıların belirleme ettiği düzenlemeler kapsamında yürütmektedir.” ifadeleri kullanıldı.

Açıklamada, 180 senedir Türkiye’nin 81 ilinde din, dil, ırk ayrımcılığı yapmadan hizmet veren Türk Telekom’un, çalışmalarını büyük bir hassasiyetle, rastgele bir ayrımcılığa yer vermeden sektörel meşru düzenlemeler tarafında sürdürmekte kararlı bulunduğu kaydedilerek, “Türk Telekom ekiplerinin ve halkımızın bu hususta tahrike kapılmamaları ve itidal içersinde hareket etmeleri önemle rica olunur.” ikazında bulunuldu

Etiketler

Admin

Ajans Haberlerini Naklen Sizlere Aktarıyorum.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri