Ekonomi

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda altın madalya

Türk Ekonomi Bankası (TEB), davet merkezi sektörünün en iyilerinin ödüllendirildiği Contact Center World Awards doğrultusundan 3 değişik dalda altın madalya ile ödüllendirildi.

Abone Ol  
 
65 / 100

Türk Ekonomi Bankası (TEB), davet merkezi sektörünün en iyilerinin ödüllendirildiği Contact Center World Awards doğrultusundan 3 değişik dalda altın madalya ile ödüllendirildi.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, TEB Çağrı Merkezi En İyi Müşteri Hizmetleri, En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı ve En iyi Satış Temsilcisi kategorilerinde altın ödüllerin kazananı oldu.

Yılın başından bu yana bireysel, özel, kurumsal ve etkinlik gösterdiği bir çok bankacılık bölümünde detaylı ödüllere layık görülen TEB, müşterilerine tanıttığı hizmetlerle uluslararası alanda bir kez daha ödüllere layık görüldü.

Sesli yönlendirme, self servis fonksiyonlarının artırılması, ve konuşma analitiği gibi programlarıyla müşteri deneyiminde fark yaratan TEB Çağrı Merkezi, etkileşim merkezi ve müşteri bağlılığı programları bölümünde 205.000 delegesi ile küresel bir birlik olan Contact Center World doğrultusundan düzenlenen Contact Center World 2020 Ödüllerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika mekanları finallerinde 3 değişik kategoride Altın Madalya kazandı.

Buna göre TEB En İyi Müşteri Hizmetleri, En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı ve En iyi Satış Temsilcisi kategorilerinin kazananı oldu.

TEB Çağrı Merkezi senede 20 milyonun üstünde kontağı 9 değişik kanalla yönetirken aynı vakitte ilk kontakta çözüm ve verimlilik çalışmaları yapıyor. Bu çalışmaları yapar iken müşteri deneyiminde mükemmelliğe ehemmiyet vererek, müşterilerin almış oldukları hizmeti diğerlarına tavsiye edecek kadar memnun ayrılmasını amaçlıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verdiği TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, TEB Çağrı Merkezi’nin her yıl kendini biraz daha geliştirdiğini belirtti.

Mendi, şunları kaydetti:

“Sektör için çok büyük bir ehemmiyet taşıyan Contact Center World Awards doğrultusundan ödüllendirilmekten sevinç duyuyoruz. Bu senenin özel hali nedeniyle müşterilerimize, bankacılık işlemlerini olasıysa dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimiz üstünden gerçekleştirmeleri tarafında davetlerde bulunmuştuk. Bu süreçte “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinde birinci seçilmek bizleri çok gururlandırdı. Keza “En İyi Satış Kampanyası ve Yapısı” dalında aldığımız ödül de TEB’in, müşterilerinin talep ve isteklerine ne kadar doğru karşılık verdiğimizin de diğer bir göstergesi oldu. Önümüzdeki dönemde de bu alandaki çalışmalarımızla müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz.”

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri