Genel

Peugeot Türkiye’den 210’uncu yıla özel kampanya

Peugeot Türkiye, markanın 210’uncu senesine özel olarak bütün Peugeot modellerinde "faiz indirimli" kampanyasına start verdi

Abone Ol  
 
68 / 100

Peugeot Türkiye, markanın 210’uncu senesine özel olarak bütün Peugeot modellerinde “faiz indirimli” kampanyasına start verdi

Peugeot Türkiye açıklamasına göre, 210’uncu seneye özel bütün Peugeot’larda geçerli “faiz indirimli” kampanya devrede. Ödüllü 1.2 PureTech benzinli motor alternatifi ile sunulan, yeni Peugeot SUV 2008’de 60 bin TL için 12 ay yüzde 1,09 faiz olanağı tanınıyor. Hem de 1.5 lt BlueHDi dizel motoruyla üst seviye teknoloji ve üstün sürüş keyfi sunmaya devam eden, 66 adet uluslararası ödülün sahibi Peugeot SUV 3008’e de 100 bin TL için 15 ay yüzde 0,94 faizle sahip olunuyor.

Açıklamaya göre, standart yedi koltuklu, segmentinde tek 1.5 lt BlueHDi dizel motora sahip Peugeot SUV 5008, 100 bin TL için 15 ay yüzde 1,09 faiz olanağı ve yenilikçi teknolojiler ve sürüş keyfinin birleşimi ile D-Sedan segmentinde öne çıkan Peugeot 508 de 100 bin TL için 15 ay yüzde 1,09 faiz olanağıyla sunuluyor.

Kampanya kapsamında, 1.5 lt BlueHDi dizel motor, cam tavan, ve geri görüş kamerası ile Peugeot 208 Signature 50 bin TL için 12 ay yüzde 1,09 ve kuvvetli SUV görünümü ve Zenith cam tavanıyla segmentinde ilgi çeken Peugeot Rifter’ın EAT8 8 ileri tam otomatik şanzımanlı versiyonlarında 100 bin TL için 15 ay yüzde 1,09 faiz olanağı sunulurken; üstün yakıt ekonomisi, efektif yükleme hacimleriyle beğeni toplayan Peugeot hafif ticari ailesi de yüzde 1,09 faiz olanağıyla tüketicilerin beğenisine sunuluyor.

– SUV segmentinin önderi Peugeot

Açıklamaya göre, Peugeot Türkiye, ekim ayında gerçekleştirdiği 4 bin 14 adet SUV satışı ile toplam SUV segmentinin önderi olurken, Ocak ayından ekim ayı sonuna kadar gerçekleştirdiği toplam 19 bin 105 adet SUV satışıyla Ocak-Ekim 2020 döneminde toplam SUV’da da önder oldu.

Marka, ekim ayında gerçekleştirdiği 6 bin 703 adet satış ve yüzde 7,1 piyasa payı ile ise markalar listelenmesinde beşinci sırada yer aldı.

Hem de Türkiye’de satışa sunulduğundan beri yüksek talep gören, yeni SUV 2008 modeli ekim ayında gerçekleştirdiği 2 bin 78 adetlik satış ile Türkiye’de toplam SUV segmentinin önderi olurken, SUV 5008 ise ekim ayında D-SUV segmentinde yüzde 30,3 piyasa payı ile önderliğe yükseldi.

 

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri