GenelGündemHaber

n11.com, “Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması”nda e-ticaret sektörünün lideri seçildi

Toplamda 16 sektörde inceleme sonuçlarına göre ilk 3'e giren kurumlar düzenlenen dijital mükafat töreniyle sahiplerini bulurken, n11.com, bu sene ilki uygulanan incelemede e-ticaret pazarında 1'inci oldu.

Abone Ol  
 
5 / 100

İn11.com, Fast Company Dergisi doğrultusundan düzenlenen “Türkiye Müşteri Deneyimi Araştırması”nda e-ticaret sektörünün lideri seçildi.

n11.com’dan uygulanan bildirime göre, Fast Company dergisi ve Turkcell Global Bilgi ile beraber uygulanan incelemeye Türkiye genelinden 5 bin 300 birey katılırken, 15 bin 73 marka değerlendirildi.

Toplamda 16 sektörde inceleme sonuçlarına göre ilk 3’e giren kurumlar düzenlenen dijital mükafat töreniyle sahiplerini bulurken, n11.com, bu sene ilki uygulanan incelemede e-ticaret pazarında 1’inci oldu.

Açıklamada değerlendirmelerine yer verdiği n11.com Müşteri Deneyimi Direktörü İlker Tekin düzenlenen organizasyonda kazanılan mükafatle alakalı Fast Company, Turkcell Global Bilgi, bütün katılımcılar ve n11.com kullanıcılarına teşekkür ederek, Türkiye’deki e-ticaret sektörü ve kusursuz bir müşteri tecrübesi yaratmak amacıyla yaşama geçirilen çalışmalara dair bilgi verdi.

Gelişen teknolojiye bağlı olarak Türkiye’de e-ticaret sektörünün son senelerde süratli bir büyüme kaydettiğini bildiren Tekin, “Dijital perakende alış verişindeki değişim, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını ile süratini daha da artırdı. Bu dönemde tüketici bağımlılıkları ve sektördeki dinamikler değişti. Daha evvel hiç çevrimiçi alış veriş tecrübesi olmayan milyonlarca tüketici e-ticareti tecrübeleme fırsatı buldu. BKM bilgilerine göre eylül ayında internetten kartlı ödeme tutarı, geçtiğimiz senenin aynı devresine göre yüzde 48 artarak 25 milyar lirayı geçti. Geçen senenin aynı döneminde yüzde 18 olan internetten kartlı ödemelerin toplam kartlı ödemelerdeki payı da yüzde 23’e ulaştı. Başka bir söyleyişle her 4 kartlı ödemenin 1’i internetten gerçekleşti.” bilgilerini verdi.

Tekin, yaşanan alış veriş dönüşümü ile e-ticaret sitelerinin mühim yükümlülükleri yerine getirmesi gerekliliğini kaydederek, “Sektörümüzü ilerletmek amacıyla müşterilerimize güvenilir alış veriş platformu sunmanın yanı sıra kusursuz bir tecrübe yaşatmak ve hayat sürdürdükleri sorunları, çözüme ulaşana dek, yakından takip etmekle sorumluyuz. n11.com olarak her müşterimizin yaşadığı tecrübe bizim amacıyla ayrı bir öykü. Alışveriş sırasında, lojistik sürecinde, iade işleminde bütün süreçleri yakında takip ediyoruz. Yaşadığımız tecrübeleri yeni hizmetler ilerletmek amacıyla kullanıyoruz.” ifadelerini kullandı.

n11.com’un kusursuz ve eğlenceli bir alış veriş tecrübesi yaşatmak amacıyla çalışmaya ve yatırıma devam ettiğini altını çizen Tekin, şu şekilde devam etti:

“Müşteri tecrübesindeki iddiamızı yeni projelerimizle artırıyoruz. Türkiye’de ilk kez suni zeka chatbot kullanan n11.com, satın alma yapılıp yapılmaması gözetmeksizin bütün kullanıcıların problemini 7 gün 24 saat WhatsApp Canlı Destek Hattı’ndan yanıtlıyor. Mükemmel müşteri tecrübesi amacıyla farklılaştırılmış süreçler ve çoklu kanallardan hizmet veriyoruz. Hedefimiz bu kıymetli önderliği uzun seneler korumak”

Etiketler

Admin

Ajans Haberlerini Naklen Sizlere Aktarıyorum.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri