Ekonomi

ING, yapay zekayla müşterilerin finansal işlemlerini yazışarak yapmalarını sağlıyor

Dijital bankacılık stratejisiyle etkinlik gösteren ING Türkiye, yazışmalı bankacılık asistanı INGo ile müşterilerin finansal prosedürlerini yalnızca yazışarak zAhmetsizce yapabilmesini sağlıyor.

Abone Ol  
 
58 / 100

Dijital bankacılık stratejisiyle etkinlik gösteren ING Türkiye, yazışmalı bankacılık asistanı INGo ile müşterilerin finansal prosedürlerini yalnızca yazışarak zAhmetsizce yapabilmesini sağlıyor.

Bankadan oluşturulan bildirime göre, pandemi devresi ile beraber yoğunlaşan mobil ve internet bankacılığı tüketiminin da etkisiyle INGo, 15 Mart-15 Ağustos tarihleri arasında 10 milyonu aşkın mesaj aldı.

Yapay zeka ve NLP destekli INGo, virman, kredi hesaplama ve müracaat gibi finansal prosedürleri gerçekleştirebiliyor, müşteriler diledikleri an INGo vasıtasıyla canlı desteğe bağlanıp prosedürlerine danışmanla devam edebiliyor.

Müşterilerine her zaman, her yerden basit ve zAhmetsiz finansal çözümler sunma amacıyla etkinlik gösteren ING Türkiye, dijital bankacılık stratejisi tarafında robot teknolojileri ve suni zeka tüketimini güçlendiriyor. Bu kapsamda döneme aldığı yazışmalı bankacılık asistanı INGo ile müşterilerin finansal prosedürlerini yalnızca yazışarak yapabilmelerini gerçekleştiren ING Türkiye, 15 Mart-15 Ağustos tarihleri arasında INGo vasıtasıyla 10 milyonu aşkın mesaj aldı.

– “Dijital bankacılık stratejimizi güçlendirerek sürdüreceğiz”

Açıklamada görüşlerine yer verdiği ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz, dijital bankacılık stratejisini güçlendirerek sürdürme hedefleri tarafında suni zeka destekli ürün ve hizmetlerini çeşitlendireceklerini belirtti.

Dijital bankacılığı hizmet aracı olmanın ötesinde konumlandırdıklarını bildiren Gökgöz, “Dijital bankacılığı müşterilerimiz ile ilişkilerimizin derinleşmesi ve müşteri bağlılığının yükselmesinde en mühim güçlerden biri olarak görüyor, veri bilimi, robot teknolojileri ve suni zekayı odağımıza alıyoruz. Yapay zeka ve NLP destekli yazışmalı bankacılık asistanımız INGo, bu tarafta geliştirdiğimiz teknolojilerden biri. Önümüzdeki süreçte, suni zeka destekli ürün ve hizmetlerimizi çeşitlendirmeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

– 7/24 bankacılık prosedürleri ve finansal hizmetler yayınlayan INGo’ya iki senede 27 milyon mesaj

ING müşterisi olsun olmasın, her bireyin yararlanabildiği INGo’ya, döneme alındığı Temmuz 2018’den itibaren toplam 27 milyon mesaj geldi. Bankacılık prosedürlerini 7/24 yazışarak hemen çözümlemeye imkân tanıyan INGo üzerinden yapılabilen prosedürler arasında kredi müracaatı ve ödemeleri, mevduat getirisi hesaplama, virman, hesap ayrıntılarının takibi, kartı geçici olarak kapatma, pasif hesapları aktifleştirme, kartı internet alışverişine ya da vatan dışı tüketimine açma, şifre prosedürleri, internet şubesi tüketimi amacıyla cep telefonuna şifre alma, 14 değişik para biriminin Türk Lirası karşılığındaki değerinin hesaplanması, en yakın ATM ve şube ile ilgili bilgi yer alıyor. Üstelik kullanıcılar gerçekleştirmek istedikleri prosedürü diğer bir sayfaya gitmek mecburiyetinde kalmadan INGo konuşma penceresi içerisinden basit ve zAhmetsiz bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

ING Mobil ve internet bankacılığı üzerinden kullanılabilen INGo, canlı desteğe direkt geçiş gerçeklştirmeyi da sağlıyor. Kullanıcılar değişik bir prosedür gerçekleştirmek, prosedürlerine bir danışmanla devam etmek ya da danışmandan düşünce alabilmek istediklerinde, 08.00-00.00 saatleri arasında INGo üzerinden süratle ING danışmanına bağlanabiliyor.

Etiketler

Admin

Ajans Haberlerini Naklen Sizlere Aktarıyorum.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri