Dolar
Euro
Sterlin
Gram Altın
Çeyrek
Gümüş
8.1116 9.7044 11.1479 458.77 752.61 6.72
Hava Durumu

Haber / Ekonomi


Tarih : 12/2/2020 12:00:00 AM   Güncelleme : 12/2/2020 12:00:00 AM

Vodafone, Türkiye'nin en iyi çagri merkezi oldu

Vodafone, Türkiye'nin en iyi çagri merkezi oldu


Vodafone, Türkiye'nin en iyi çagri merkezi oldu

Vodafone Türkiye, müsteri hizmetlerinde hayata geçirdigi basarili uygulamalarla 13. Türkiye Çagri Merkezi Ödülleri'nde "500'den Fazla Koltuklu En Iyi Uzaktan Çagri Merkezi" kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu. Vodafone Türkiye'den yapilan açiklamaya göre, Vodafone, ulusal ve uluslararasi düzeydeki basarilarina bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müsteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafindan düzenlenen ve Türkiye çagri merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendigi 13. Türkiye Çagri Merkezi Ödülleri'nde büyük ödülün sahibi oldu. Müsteri hizmetlerinde hayata geçirdigi basarili uygulamalarla "500'den Fazla Koltuklu En Iyi Uzaktan Çagri Merkezi" seçilerek önemli bir basariya imza atan Vodafone Türkiye, "En Iyi Uzaktan Motivasyon Uygulamasi" ve "En Iyi Uzaktan Egitim Uygulamasi" kategorilerinde de birincilik ödülüne layik görüldü. Bu yil pandemi nedeniyle online olarak düzenlenen törende 10 farkli kategoride verilen ödüller sahiplerini buldu.  

- "Çalismalarimiz bize ödül getirdi"

  Açiklamada görüslerine yer verilen Vodafone Türkiye Icra Kurulu Baskan Yardimcisi Emre Ergun, pandemi döneminde her sirket gibi önceliklerinin çalisma arkadaslarinin sagligini ve güvenligi korumak oldugunu belirterek, "Sadece 2 haftada tüm müsteri hizmetleri ekibimizi evden çalisma modeline geçirdik. Bütün sistemi yeniden olusturduk. Is ortaklarimizla birlikte yeni normalin gerektirdigi ise alim, egitim, motivasyon süreçlerini tespit edip o yöne dogru kostuk. Bu çalismalarimiz bize ödül getirdi. Türkiye çagri merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden 13. Türkiye Çagri Merkezi Ödülleri'nde 'En Iyi Uzaktan Çagri Merkezi' basta olmak üzere basvurdugumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz." ifadelerini kullandi. Verilen bilgiye göre, pandemi sürecinde tüm müsteri hizmetleri ekibini evden çalisma modeline geçiren Vodafone, bu modelden yola çikarak tasarladigi "yeni nesil çalisma sistemini" Vodafone Müsteri Hizmetleri'nde uygulamaya basladi. Vodafone, "amaç odakli sirket" olma hedefiyle harmanladigi "yeni nesil çalisma sistemi" ile kisilere dijitallesme sayesinde istedikleri yerden, istedikleri sekilde ve istedikleri kadar çalisma imkani veriyor. Daha önce çalisma hayatina katilmamis ancak bir sekilde çalisarak aile ekonomisine katkida bulunmak isteyen ev kadinlari, engelli bireyler ve üniversite ögrencileri basta olmak üzere esnek çalisma düzenine uyum saglayabilecek herkes Vodafone'un yeni nesil çalisma sistemine dahil olabiliyor. "Herkese her yerden is" mottosuyla gelistirilen yeni sistemle, çagri merkezi çalisan sayisinin bir yil içinde 10 bin seviyesine çikarilmasi ve çagri merkezi hizmetinin Türkiye'nin 81 iline yayilmasi hedefleniyor.

Yorum Yazın (Üye Olmadan'da Yorum Yazabilirsiniz)
Hava Durumu


Yorumlar

Bu Habere Henüz Yorum Yapılmamıştır.

Tüm Haberleri Gördünüz

Hızlı Anket


Düşünceniz Nedir?

Önümüzdeki Günlerde Cumhurbaşkanlığı Seçimi Olsa Kime Oy Verirsiniz?