Dolar
Euro
Sterlin
Gram Altın
Çeyrek
Gümüş
8.0643 9.6506 11.1190 452.02 741.60 6.58
Hava Durumu
13 ºC

Haber / Ekonomi


Tarih : 12/6/2020 12:00:00 AM   Güncelleme : 12/6/2020 12:00:00 AM

MediaMarkt'ta "Sahane Cuma"nin sonuçlari

MediaMarkt'ta "Sahane Cuma"nin sonuçlari


MediaMarkt'ta

MediaMarkt Türkiye, geleneksel olarak her yil gerçeklestirdigi "Sahane Cuma" indirimlerinin ardindan teknolojiseverlerin tercihlerine yönelik kampanya verilerini açikladi. MediaMarkt açiklamasina göre, MediaMarkt, geçen haftalarda tüm dünyada kasim ayinin son cuma gününe denk gelen "Sahane Cuma"ya yönelik büyük indirimlerini Türkiye'de de gerçeklestirdi. Kampanya kapsaminda binlerce üründe yüzde 70'e varan indirimler sunan MediaMarkt, bu süreçte teknolojiseverlerin en çok tercih ettigi ürünleri açikladi. Buna göre, hem MediaMarkt magazalarinda hem de mediamarkt.com.tr üzerinden yapilan alisverislerde tüketicilerin en çok tercih ettigi ürün Apple AirPods 2. Nesil bluetooth kulaklik oldu. MediaMarkt'in ön plana çikardigi ürünlerden olan AirPods 2. Nesil'in tercih edilme nedenleri arasinda ise önemli bir indirimle satisa sunulmasi bulunuyor. Önceki yillarin verileriyle karsilastirildiginda göze çarpan detay, akilli telefonlarin liderlikteki yeri oldu. Akilli telefonlar birçok kampanya döneminde en çok satilan ürünler arasinda yer alsa da "Sahane Cuma"da birinci olamadi. Bununla birlikte indirim döneminde tüketicilerin en çok tercih ettigi akilli telefon ise yine Apple marka iPhone 11 64 GB oldu. iPhone 11 64 GB, "Sahane Cuma"da MediaMarkt CLUB üyelerine ekstra indirimlerle satisa sunulmustu.

- Alisveris en çok 19 ile 22 saatleri arasi yapildi

Pandemi nedeniyle mediamarkt.com.tr üzerinden yapilan alisverislerin arttigi dönemde, bu aliskanligin bir devami olarak tüketicilerin alisveris saatlerinde de degisiklik yasandi. Geçen yillarda "Sahane Cuma" kampanyalarini persembe gecesinden baslatan MediaMarkt Türkiye, normal sartlarda teknolojiseverleri persembe aksamindan magazalarinda agirlamaya basliyordu. Kovid-19 salgini nedeniyle evden çalisanlarin ve online alisveris aliskanliklarinin artmasi, tüketicilerin en çok alisveris yaptigi saatlerde de degisiklik yasanmasina neden oldu. Buna göre, tüketiciler, mediamarkt.com.tr üzerinden en çok alisverisi mesai saatlerinin hemen ardina denk gelen saat 19.00 ila 22.00 arasinda yapti. Tüketicilerin mediamarkt.com.tr'yi ziyaret etme oranlarinda da önemli artislar yasandi. Kasim ayni boyunca teknolojiseverler, mediamarkt.com.tr'yi 23 milyon kere ziyaret etti. Bu veriler, neredeyse Türkiye'de her 3 kisiden birinin MediaMarkt Türkiye'nin online magazasini ziyaret ettigi anlamina geliyor.

- Agirlikli olarak gençler alisveris yapti

Verilere göre, en çok alisveris yapan kisilerin 25 ila 34 yas araligindaki bireyler oldugu görüldü. Hem magazalardan hem de online kanallardan yapilan alisverisler incelendiginde, bunlarin en çok, nüfus yogunluguna da paralel olarak büyüksehirlerden yapildigi görülüyor. Buna göre, en çok alisveris yapan il Istanbul olurken, Istanbul'u, Ankara ve Izmir takip etti. Listenin ilk 5'inde yer alan diger iller ise Adana ve Bursa oldu. - MediaMarkt Türkiye cirosunu yüzde 137 artirdi MediaMarkt Türkiye, kasim ayi boyunca gerçeklestirdigi kampanyalarla cirosunda yüzde 137'lik büyüme gerçeklestirdi. Bununla birlikte tüketicilerin online alisverise yöneldigi dönemde MediaMarkt, magazalarinda elde ettigi basarili sonuçlara ek olarak online kanalda da önemli bir performans gerçeklestirerek yüzde 405'lik büyüme gösterdi.

Yorum Yazın (Üye Olmadan'da Yorum Yazabilirsiniz)
Hava Durumu


Yorumlar

Bu Habere Henüz Yorum Yapılmamıştır.

Tüm Haberleri Gördünüz

Hızlı Anket


Düşünceniz Nedir?

Önümüzdeki Günlerde Cumhurbaşkanlığı Seçimi Olsa Kime Oy Verirsiniz?