Genel

CarrefourSA’dan yeni dönem stratejisi

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, organize besin sektörünün lider markası olarak uzun senelerdir yaş sebze-meyve, kırmızı et, balık ve deniz mahsulleri, yumurta ve aynısı taze besin başta olmak üzere bütün ürünlerine dair yaptığı yatırımlar kapsamında yeni devre stratejisini üreticinin, ürünün, hizmetin ve fiyatın doğrusu olarak belirledi.

Abone Ol  
 
98 / 100

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, organize besin sektörünün lider markası olarak uzun senelerdir yaş sebze-meyve, kırmızı et, balık ve deniz mahsulleri, yumurta ve aynısı taze besin başta olmak üzere bütün ürünlerine dair yaptığı yatırımlar kapsamında yeni devre stratejisini üreticinin, ürünün, hizmetin ve fiyatın doğrusu olarak belirledi.

CarrefourSA’dan yapılan açıklamaya göre, Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, organize besin sektörünün lider markası olarak uzun senelerdir yaş sebze-meyve, kırmızı et, balık ve deniz mahsulleri, yumurta ve aynısı taze besin başta olmak üzere bütün ürünlerine dair yaptığı yatırımlar kapsamında yeni devre stratejisini üreticinin, ürünün, hizmetin ve fiyatın doğrusu olarak belirledi.

– “Doğru kavramı, uzun seneler süren çalışmaların sonucu”

Açıklamada görüşlerine yer verdiği CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, yeni stratejiye dair şunları kaydetti:

“CarrefourSA olarak 11 bin çalışanımızla Türkiye’nin 52 şehrindeki 670 marketimizden ve CarrefourSA Online Marketi’nden her gün yüzbinlerce müşterimiz için en doğru ürünleri belirleyip bu ürünleri işini özenle yapan doğru tedarikçilerden doğru fiyatlarla temin etmek için uzun senelerdir çalışıyoruz. Tarım, hayvancılık ve balıkçılık sektörlerinde yaptığımız yatırımlarla müşterilerimize yerli besi, yerli tohum, taze balık ve deniz ürünleri gibi taze besinde en doğru ürünleri sunabiliyoruz. Misyonumuz, doğrusu kavramını müşterilerimize anlatmaktan ziyade yaşatmak. Dolayısıyla ürünün doğrusunu en doğru servis ve hizmetler ile bir arada müşterilerimize sunma görevi de marketlerimizdeki arkadaşlarımıza düşüyor.”

– “Müşterilerimiz için üreticilerimiz ve çalışanlarımız el ele çalışmaya devam”

“Pandemiyle bir arada müşterilerimizin sağlıklı beslenmenin önemi hakkında bilinçlenmesi, topluma destek veren ve numune meydana getiren markaların öne çıkması ve işini özenle doğru bir şekilde yapan kuruluşları tercih etmesi, şimdiye kadar ne derece doğru bir yolda ilerlediğimizi kanıtlıyor” diyen Kutay Kartallıoğlu, değerlendirmelerini şu şekilde tamamladı: “Sağlıklı bir toplum için besin güvenliği sağlayarak sağlıklı beslenme ve sürdürülebilirlik için çalışıyoruz. Bu çerçevede şimdiye kadar enerji tasarrufundan besin atığını azaltmaya kadar pek çok mühim projeye imza attık ve başarılı olduk. Gerek devletimizin alakalı kademeleri gerekse çoğu değişik oluşumla el ele sunarak projeler üretmeyi sürdürüyoruz. Bugüne kadar bulunduğu üzere bugünden sonra da direk taviz vermeden, müşterilerimiz için üreticilerimizle ve çalışanlarımızla el ele sunarak özverili bir şekilde çalışmaya devam edeceğiz.”

– Sebze ve meyvenin doğrusu için binlerce çiftçiyle çalışılıyor

Ülkelerin gelişimi için vazgeçilmez olan tarım bölümünde sürdürülebilirliği sağlamak, Anadolu’nun mirası yerli tohumları geleceğe taşımak suretiyle uzun senelerdir yatırımlar yapan ve bugün binlerce çiftçiyle çalışan CarrefourSA, Tarım ve Orman Bakanlığı, TİGEM ve TAGEM iş birliğiyle reyonlarına salatalığın, domatesin, sivri biberin, kavunun ve pek çok ürünün en doğrusunu getiriyor.

Türkiye’nin senelik kişi başı balık kullanımını çoğaltmak suretiyle sürdürülebilir balıkçılığa destek veren CarrefourSA, Gebze’de kurduğu Su Ürünleri Platformu yatırımıyla her bir balığı uluslararası standartlarda kontrollerden geçiriyor.

Balık için av ve boy yasaklarına uyuyor, nitelik ve hijyen kontrolleri ile taze ürünleri reyonlarda müşterilerinin beğenisine sunuyor. CarrefourSA, mevsiminde 70-80 tür balığın doğrusunu, en doğru fiyatla müşterilerine ulaştırıyor.CarrefourSA, yerli besicilere verdiği destekle doğru yollarla yetiştirilmiş yüzde 100 yerli besi kırmızı etleri soğuk zinciri kırmadan veteriner kontrolünde reyona ulaştırarak hem doğru ürünü doğru fiyatla sunuyor hem de sürdürülebilir hayvancılığın gelişimine katkı sağlıyor.

– CarrefourSA Online Market

CarrefourSA, çevrimiçi marketiyle domatesten balığa, ayakkabıdan buzdolabına kadar besin ve besinin yanı sıra ihtiyaç duyulan bütün ürünlerin doğrusunu, müşterilerine ulaştırıyor.

Toplam 60 binden çok ürün çeşidinin yer aldığı CarrefourSA Online Market, lüzum kapıda temassız ödeme gerekse kartsız ödeme alternatifleri ile basit bir şekilde erişilerek çevrimiçi alış veriş olanağı sunuyor.

Etiketler

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı
son dakika haberler aktüel ürünler bim aktüel ürünler a101 aktüel ürünler altın kaç para oldu dizi reyting sonuçları güncel haberler asgari ücret maaşlar en son çıkan telefon modelleri dünyadaki son gelişmeler transfer haberleri savunma sanayi tiyatro saatleri